ពាណិជ្ជករបានលើកឡើងថា ថ្លៃកៅស៊ូធម្ម-ជាតិបានកើនឡើងនៅក្នុងទីផ្សារសំខាន់ៗនៃរដ្ឋ Kerala ដោយសារការកើនឡើងនៃតម្រូវការកៅស៊ូពីអ្នកទិញស្តុកក្នុងស្រុក បើទោះបីជាការផ្គត់ផ្គង់នៅតែមានតិចក៍ដោយ។
លោក E.J. Sunny ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Edat-tukdi Rubber Traders ដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Ernakulam រដ្ឋ Kerala បានឲ្យដឹងថា តម្រូវការរបស់ពាណិជ្ជករដែលទិញស្តុកទុកក្នុងស្រុកបានកើនឡើង បន្ទាប់ពីថ្លៃបានធ្លាក់ចុះនាពេលថ្មីៗនេះ។ យ៉ាងណាក៏ដោយតម្រូវការដ៏ច្រើនពីក្រុមហ៊ុនផលិតសំបកកង់យានយន្តបានរារាំងការកើនឡើងថ្លៃកៅស៊ូ។ ឧស្សាហកម្មរថយន្តកំពុងប្រឈមនឹងបញ្ហាជាច្រើនរួមមាន៖ ថ្លៃដើមទំនិញខ្ពស់ កង្វះបន្ទះឈីប ការកើនឡើងករណីកូវីដ១៩ និងផលប៉ះពាល់ពីសង្រ្គាមរវាងប្រទេសរុស្ស៊ីនិងប្រទេសអ៊ុយក្រែន។
ម្យ៉ាងទៀត ការលក់រថយន្តក្នុងស្រុករបស់ប្រទេសឥណ្ឌាក្នុងអំឡុងឆ្នាំ២០២១ មកដល់ខែមីនា ឆ្នាំ២០២២ គឺទាបបំផុតក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំចុង ក្រោយនេះដោយសារតម្រូវការទាបម៉ូតូទាប ហើយការផលិតរថយន្តទេសចរណ៍មានកម្រិត ដោយសារកង្វះបន្ទះឈីប។ ជាមួយគ្នានោះ ក្រុមអ្នកវិភាគបានលើកឡើងថា ថ្លៃកៅស៊ូធម្មជាតិទិញលក់តាមកិច្ច សន្យានៅលើផ្សារហ៊ុនអូសាកា ប្រទេសជប៉ុនមិនបានបង្ហាញការខាតបង់ដំបូងឡើយ ហើយបច្ចុប្បន្នបានបញ្ចប់ដោយរលូនដោយតាមដានការកើនឡើងថ្លៃប្រេងឆៅនៅផ្សារហ៊ុនក្រុងញ៉ូយក ស្របពេលមានការព្រួយបារម្ភអំពីការផ្គត់ផ្គង់កៅស៊ូជាសកល។
ចំពោះសមាគមប្រទេសផលិតកៅស៊ូធម្មជាតិបាននិយាយថា ថ្លៃកៅស៊ូធម្មជាតិទទួលរងឥទ្ធិពលពីប្រេងឆៅ ពីព្រោះជ័រកៅស៊ូសំយោគមានប្រភពពីការចម្រាញ់កាកប្រេង។ និន្នាការទាំងមូលសម្រាប់កៅស៊ូនៅតែមានភាពវិជ្ជមាន ខណៈដែលការផ្គត់ផ្គង់វត្ថុធាតុដើមរំពឹងថានឹងមានភាព តានតឹងនៅនៅប៉ុន្មានខែខាងមុខនេះ ដោយសារប្រទេសផលិតភាគច្រើនកំពុងឈានចូលដល់រដូវផ្អាកចៀរ។
ក្រុមអ្នកវិភាគបានបន្ថែមថា ថ្លៃកៅស៊ូបានធ្លាក់ចុះក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មដំបូង ដោយការរំពឹងទុកនៃតម្រូវការមុខទំនិញលើពិភពលោកធ្លាក់ចុះ៕